Dead Cells (PC) DIGITÁLIS

Dead Cells (PC) DIGITÁLIS

Kategória:

Indie (Független), Akció

Nyelvi verzió:

Angol nyelven

Védelem:

Kulcs - Steam

Elérhetőség:

Töltsd le most

Szállítás:

Digitális terjesztés

Ezt a besorolást kell alkalmazni akkor, ha az erőszak (vagy szexuális tevékenység) ábrázolása olyan mértékű, hogy az a valós életben várhatóval megegyezik. A PEGI 16 besorolású játékok tartalmazhatnak szélsőségesebben durva nyelvhasználatot, a dohányáru és kábítószerek használatát és a bűnözői tevékenységek ábrázolását.

Leírás

Roguelike, Rogue-lite, roguelike-like, rogueschmike! Nem számít, minek nevezed őket, soha nem elég belőlük! Mint ilyen, szeretnénk bemutatni a roguelike és a metroidvania stílus törvénytelen szerelemgyermekét, a RogueVANIA-t. Na, elég is a marketingszövegből, nézzük meg közelebbről, mivel is van dolgunk.

metroidVania esetében egy fix, manuálisan megtervezett, összekapcsolt világról beszélünk. A játék helyszíne egy hatalmas sziget, amely soha nem változik. Minden biom, főellenfél, és az ezeket összekötő útvonal már a kezdetektől megvan. Az, hogy hogyan jutsz el hozzájuk, az megint egy más történet...

Azonban a Dead Cells esetében, a halál lép a metroidvania játékokra jellemző visszatérő rendszer helyébe. Elsőre látszólag elérhetetlen ösvények fogják szegélyezni utad, de a válaszokat ezekhez a rejtvényekhez a sziget felfedezésével fognak megkapni. Legyen az egy kulcs, egy új akrobatikus képesség vagy elfeledett varázslat. Miután felfedted, eme tudás veled marad, lehetőséget adva arra, hogy új utakon érd el a célod. Unod már a bűzlő csatornákat? Akkor irány a bástya, egy kis friss levegőért! A képességeid, játékstílusod és persze a talált tárgyak fogják megszabni az utad.

Továbbá, mint azt a "RogueVania" kifejezés (nem is annyira) burkoltan üzeni, elég komoly hatást gyakorolt ránk a közelmúlt roguelite áradata. Amikor nincsenek checkpointok amik megmentenének a hibáidtól, az adrenalin az egekbe szökik. És amikor veszítesz, az bizony fájni fog, így mindenképp élve kell maradnod. Ahelyett, hogy a klasszikus memorizálásra alapoznál a pálya és az ellenségek elhelyezését illetően, a procedurális generálás a megérzéseid, reflexed és az alkalmazkodó képességed fogja díjazni.

Mindezekkel, tisztában vagyunk, hogy a "procedurális generálás" olyan baljós képeket jelenít meg sok játékosban mint a rossz pályatervezés és unalmas játékmenet. Így mi egy hibrid megoldást választottunk, ahol minden menet egy figyelmesen megtervezett szint "halmaz" válogatás. A terv az, hogy egy minden apró részletig megtervezett világ érzését adjuk, miközben minden alkalommal egy új élményt tudunk nyújtani a játékosnak.

 

Viszont ne gondold, hogy könnyű kis séta lesz. Minta alapján harcoló szörnyek és kihívást jelentő boss harcok során fogod megtanulni, melyik harcot válaszd és hogyan válj egyre erősebbé. Minden fegyvernek megvan a saját tulajdonsága és a gurulás, kitérés egyre természetesebb lesz ahogyan megtanulod kezelni a szörnyek tömegét, amik elnyomnak minden felkészületlent. A "nehéz, de sportszerű" érzést szeretnénk megvalósítani.

Elfáradtál az erőszaktól és haláltól? Fedezd fel kicsit a helyet, sétálj egyet, élvezd a bástyákból való kilátást, találj titkos szobákat. Thomas és Gwen, a művészeink, egy lehetőséget se szalasztanak el, hogy lenyűgözzenek a pixelart tudásukkal, és egy felfedezésre érdemes világot alkossanak. Talán még a világ történelméről is megismersz egy kicsit, ki tudja?

 

Jellemzők:

  • RogueVania: Térképezz fel progresszív módon egy összekapcsolt világot, a rogue-lite műfajra jellemző újrajátszhatósággal, és a permanens halál fenyegetésével.
  • Souls-lite harcrendszer: Támadási mintákat használó főellenfelek és csatlósaik, egyedi játékmenetet biztosító fegyverek és varázslatok. Harcolj azzal, amid van, és ne felejts el gurulni.
  • Nemlineáris fejlődés: Nyiss meg új szinteket minden halálnál és fedezd fel a kastély eddig ismeretlen részeit, miközben készülsz az elkerülhetetlen bossharcokra.
  • Felfedezés: Titkos termek, rejtett átjárók, lenyűgöző tájak. Secret rooms, hidden passages, charming landscapes. A halál az új visszatérés.

 

 

Rendszerkövetelmények

Rendszerkövetelmények

MINIMUM:

Operációs rendszer: Windows 7+, Processzor: Intel i5+, Memória: 2 GB RAM, Videokártya: Nvidia 450 GTS / Radeon HD 5750, Merevlemez: 500 MB, Egyéb: OpenGL 3.2+

 

AJÁNLOTT:

Operációs rendszer: Windows 7+, Processzor: Intel i5+, Memória: 4 GB RAM, Videokártya: Nvidia GTX 460 / Radeon HD 7800, Merevlemez: 500 MB, Egyéb: OpenGL 3.2+


Vélemények (0)

Átlagos: +Vélemény hozzáadása
Termékértékelés hozzáadása 1 2 3 4 5 Szavazás

Még senki nem írt véleményt.


Kérdések és válaszok (0)

Kérdezz

Még senki sem tett fel kérdést.


Megosztás