Muve Digital GYIK

Amennyiben problémába futsz a Muve.hu-n megvásárolt digitális terméked letöltése vagy futtatása kapcsán, kérjük, hogy olvasd el az alábbi útmutatót, mielőtt felkeresed ügyfélszolgálatunkat, mert lehet, hogy tartalmazza a megoldást a problémádra.


 

I. HIÁNYZÓ KULCS

 


  •  „Nem kaptam meg az aktivációs kulcsot, pedig a rendelést leadtam és ki is fizettem”

Amennyiben ezen problémával rendelkezel, kérjük ellenőrizd az alábbiakat:

  1. A termék nem-e előrendelhető státuszban van: ez esetben a kulcs a játék megjelenésekor lesz elérhető
  2. A felhasználói fiókod „Digitális termékeid” füle alatt nem szerepel-e már a kulcs
  3. amennyiben a kulcs 24 órán belül (munkanapon) nem jelenik meg (hiszen hétvégén a banki tranzakciók feldolgozása szünetel), kérjük keresd fel a muve.hu ügyfélszolgálatát!

 


 

II. PROBLÉMA A VÁSÁRLÁS SORÁN

 


  • „Magyarországon lakom, a rendszer mégsem enged vásárolni mert állítása szerint külföldön tartózkodom”

-Lehetséges, hogy a szolgáltatód külföldi IP-címet osztott ki neked – kérjük ez ügyben a szolgáltatódnál érdeklődj!

  • „Vásárolhatók a Muve.hu-n amennyiben külföldön élek?”

Nem, a Muve.hu kizárólag a Magyarországon élő vásárlók számára elérhető.

 

 


 

III. AKTIVÁCIÓ

 


 

Steames játékok esetében a játék aktiválásához és futtatásához ingyenes Steam-fiók és az ingyenes Steam-applikáció megléte szükséges. Steamfiók regisztrációjára a feltelepített Steam-alkalmazáson belül van lehetőség: ez a Steam hivatalos oldaláról tölthető le (http://store.steampowered.com/about/?l=hungarian). A megvásárolt kulcsok minden esetben egyszer aktiválhatók, egyetlen Steam-fiókon: kérjük az aktiválás előtt bizonyosodj meg arról, hogy a megfelelő Steam-fiókba vagy-e belépve. A rossz fiókon aktivált kulcsok pótlására, cseréjére nincs lehetőség. A Steam-fiók regisztrálásával, használatával kapcsolatos problémákat minden esetben a Steam ügyfélszolgálata tudja megoldani.

 

 


 

IV. A DIGITÁLIS JÁTÉKOK HASZNÁLATA

 


 

  • „Hányszor tölthetem le és aktiválhatom a játékaim”?

Mivel a muve.hu-n pillanatnyilag kizárólag steames játékokat vásárolhatsz meg, ezért a Steam korlátozásai érvényesek: az egyszeri aktiválást követően játékod annyiszor töltöd le, ahányszor csak akarod!

  • „Feltelepíthetem-e játékom több gépre?”

Természetesen, azonban annak egyidejű használata kizárólag egyetlen gépen lehetséges, azzal a Steam-fiókkal, melyet a játék aktiválásához használtál, hiszen minden beváltott kulcs egy adott Steam-fiókhoz kötődik.

 

 


 

V. A JÁTÉK INDÍTÁSÁVAL KAPCSOLATOS PROBLÉMÁK

 


 

  • „Megvásároltam és feltelepítettem az adott játékot, de nem fut hibaüzenet, esetleg teljesen sötét képernyő fogad az indítást követően.”

Az ilyen típusú problémák számtalan okra vezethetők vissza, így kérjük első körben az alábbiakat próbáld meg:

  1. Ellenőrizd, hogy a használt PC megfelel-e a játék minimum gépkövetelményének.
  2. Frissítsd videokártyád meghajtóprogramját a lehető legfrissebb változatra. Ezt minden esetben a gyártók hivatalos oldalán teheted meg.
    NVIDIA: http://www.nvidia.co.uk/Download/index.aspx?lang=en-uk
    AMD: http://support.amd.com/en-us/download
  3. Ellenőrizd, hogy operációs rendszered rendelkezik-e a legújabb frissítésekkel
  4. Tiltsd le az antivírus programod a játék futtatása előtt: egyes vírusellenőrző szoftverek akadályozhatják a játékok futtatását
  5. Telepítsd újra a játékot rendszeradminisztrátor profillal.

Amennyiben a fenti megoldások egyike sem működik, kérjük minden egyes esetben a játék kiadójához fordulj, a technikai problémák megoldásában ugyanis kizárólag ők tudnak segíteni.

Electronic Arts: https://help.ea.com/en/contact-us/new/

Ubisoft: https://support.ubi.com/en-gb/

Activision: https://support.activision.com/contact_us

WB Games: http://support.wbgames.com/ics/support/contactUs.asp

2k: http://support.2k.com/hc/en-us/requests/new

Bethesda: https://help.bethesda.net/

Capcom: http://www.capcom-europe.com/contact

Bandai Namco: http://www.bandainamcoent.com/company/support.html

Paradox: https://www.paradoxplaza.com/support?___store=eu

1C: http://www.1cpublishing.eu/support

Codemasters: http://www.codemasters.com/contact-us/

SEGA: http://www.sega.com/support

Amennyiben olyan problémád van, amelyre a fentiek nem adnak választ, kérjük keresd fel a Muve.hu ügyfélszolgálatát munkaidőben!