Technikai segítségnyújtás

Amennyiben problémákba ütközöl a tőlünk vásárolt termékek futtatása során, kérjük, lépj kapcsolatba terméktámogatásunkkal.

A terméktámogatási osztály megkeresése előtt a következőket javasoljuk:

  • Ellenőrizd, hogy a kiadó/a játék hivatalos honlapján található-e megoldás a tapasztalt problémára.
  • Telepítsd a játék legújabb javítócsomagját (Patch) a kiadó honlapjáról / Steames játék esetében a Steamről.
  • Frissítsd videokártyád meghajtóprogramját:
    • NVIDIA® kártyák esetén a www.nvidia.com oldaláról (a Drivers fülre kattintva);
    • ATI® kártyák esetén a www.amd.hu oldaláról (a Drivers & Support fülre kattintva);
    • Más videokártyák esetében javasoljuk, hogy látogass el a hardvergyártó honlapjára.
  • Frissítsd a DirectX™ szoftvercsomagját a www.microsoft.hu oldalról
  • Távolítsd el a meghajtó-emuláló programokat és tiltsd le a virtuális meghajtókat, valamint a háttérben futó, egyéb nyitott programokat - beleértve a víruskeresőt - is.

Figyelmeztetés: A meghajtóprogramokat és az operációs rendszer egyéb komponenseit érintő változtatásokat a felhasználó kizárólag a saját felelősségére hajtja végre. Sem a játék kiadója, sem pedig a Muve.hu áruház nem vállal felelősséget a helytelenül elvégzett telepítésekből esetlegesen bekövetkező rendszer és hardver-problémákért.

Amennyiben a fenti lépések sem vezetnek eredményre, lépj kapcsolatba a terméktámogatással. Kérjük, mindenképpen add meg az alábbi információkat üzenetedben:

  • A játék címe.
  • A probléma részletes leírása, beleértve a hibaüzeneteket is (ha vannak ilyenek).
  • Amennyiben az aktivációs kulccsal akadt probléma, meg kell adnod a hibás termékkulcsot is.

Ha a játék telepítése, üzembe helyezése, vagy futtatása során ütközöl problémákba, javasoljuk egy DxDiag jelentés csatolását is, melyet a következő lépések végrehajtásával készíthetsz el:

  • A START menüre kattintva keresd meg a „Futtatás” (Run) parancsot – vagy nyomd meg a Windows gomb+R billentyűkombinációt – majd a szövegmezőbe írd be a „dxdiag” parancsot, és nyomd meg az Entert. Ezzel egy diagnosztikai programot indítasz el, amely egy jelentést készít számítógéped szoftver és hardver komponenseiről.
  • A diagnosztika lefutását követően kattints a „Minden adat mentése…” gombra, az így létrehozott szövegfájlt (DxDiag.xml) csatold a terméktámogatásnak címzett levélhez, amelyben leírod a problémát.