Hogyan rendeljek?

Amennyiben már eldöntötted, milyen termékeket szeretnél vásárolni üzletünkben, csak néhány egyszerű lépésre van szükség a megrendelés megtételéhez:

 
Helyezz a kosárba terméket:

Használhatod ehhez a terméklapon levő "Kosárba" gombot, vagy kattints a főoldalon, illetve a kategória oldalakon, a mini terméklapon levő kosár ikonra. A termék kosárba helyezése a képernyő felső részében megjelenő információval kerül visszaigazolásra.

A vásárlás befejezése:

Amennyiben az összes általad kiválasztott termék a kosárban van és szeretnéd a vásárlást befejezni, húzd az egeret a jobb felső sarokban található kosár ikon fölé, majd a megjelenő kosár ablakban kattints a "Rendelés feladása" gombra. Amennyiben ellenőrizni vagy módosítani akarod a kosarad tartalmát, ezt ugyancsak a "Rendelés feladása" gomba történő kattintást követően teheted meg, amely a "Kosár" aloldalra visz.
Ha esetleg rendelkezel kedvezménykóddal, azt is ezen az oldalon kell megadnod a kedvezményes vásárláshoz.
Amennyiben az összes változtatást elvégezted és készen állsz a vásárlás befejezésére, kattints a Kosár oldalon a "Következő" gombra. 

A vásárlás befejezése három egyszerű lépés, ami csak pár percet vesz igénybe.

Szállítási adatok (1. lépés)

Amennyiben korábban nem jelentkeztél be, a következő oldalon add meg a felhasználónevet és a jelszavad.

Amennyiben a vásárlás befejezése előtt bejelentkeztél, automatikusan a "Cím és fizetési információk" oldalra kerülsz, amely a kiszállítási címet és a fizetési módokat tartalmazza. Mivel áruházunkban jelenleg csak digitális terjesztésű termékeket találsz, pillanatnyilag itt nincs lehetőséged a szállítási cím módosítására. Amennyiben kérsz ÁFÁ-s számlát, jelöld be az "ÁFÁ-s számlát kérek" négyzetet és töltsd ki az adatlapot (a rendszer megjegyzi az első alkalommal bevitt adatokat. Az adatokat bármikor módosítani tudod a megrendelés során, vagy a felhasználói neved alatt található "Felhasználói információ" menü "Számlainformáció" részében). 

Ezen a helyen Megjegyzést fűzhetsz a megrendelésedhez, ami eljut az üzlet rendszergazdájához. 

Fizetés (2. lépés)

A digitális úton terjesztett termékek esetében jelenleg az egyedüli fizetési mód az előre fizetés (bankkártyával vagy hitelkártyával).

A művelet elvégzése után kattints a "Következő" gombra.

Összegzés (3. lépés)

Az összegzésben megjelenítésre kerül a megrendelésed valamennyi összetevője:
1. A kiválasztott termékek
2. Az egyes termékek mennyisége
3. A termékek ára
4. A megrendelés teljesítésének becsült ideje 
5. Fizetés módja
6. ÁFÁ-s számla adatok (amennyiben igényled) 

Ezen a helyen módosíthatod a megrendelés fentebb megadott elemeit.

Amennyiben úgy gondolod, hogy az összes adat helyes, kattints a "Rendelés megerősítése" gombra. 

A korábban kiválasztott fizetési módtól függően a kiválasztott bank/szolgáltató biztonságos fizetést lehetővé tevő weboldalára kerülsz átirányításra. A fizetség lebonyolítása után a megrendelés automatikusan visszaigazolásra és lebonyolításra kerül. Amennyiben a megrendelés a megtételétől számított 7 napon belül nem kerül visszaigazolásra, automatikusan törlésre kerül.

A megrendelésed státuszát bármikor ellenőrizni tudod a "Fiókom" panelben a "Rendelési előzmények" fülben. Az egyes megrendelési állapotok pontos leírása a honlap láblécében a "Rendelési állapotok" menüpont alatt található.

A megrendelés megtétele és kifizetése után a e-mailen tájékoztatást kapsz a megrendelés teljesítéséről, a játék telepítéséhez szükséges aktiválási kulccsal és a telepítési információkkal. Ezeket az információkat a rendelés teljesítését követően fiókodban a "Letölthető termékeim" pontra kattintva is elérheted. Ehhez a megjelenő oldalon kattints a termékkép alatti "Kulcs" gombra.