Az Elven Legacy Collection a következőket tartalmazza:
- Elven Legacy alapjáték,
- Elven Legacy: Magic kiegészítő,
- Elven Legacy: Ranger kiegészítő,
- Elven Legacy: Siege kiegészítő
Elven Legacy
A pusztulás fellegei gyülekeznek a látóhatáron, miután egy emberi mágus sötét és hatalmas titkokra lel, amely az elf faj múltjáig nyúlnak vissza.
A tündék azonban nem engedhetik meg, hogy a tiltott tudás mások kezébe kerüljön, és így veszélybe sodorja a világot. Számtalan év óta először, az õsi fajnak fel kell kerekednie, hogy beavatkozzon az emberek földjén zajló eseményekbe. A renegát mágust követve Gilwen, a varázslónő és Seagate, a ranger-hadúr elindul, mit sem sejtve arról, hogy hitük és barátságuk hamarosan próbatételre kerül...
Jellemzők:
- Klasszikus körökre osztott stratégiai játékmenet
- Többjátékos küzdelem 16 különböző szcenárióval
- Többféle befejezés, amely a választásaitól függ
- Hatékony beépített játékszerkesztő
Elven Legacy: Magic
A Tündehagyomány kora a végéhez közeledik. A Farrakh nevű démon halálakor elszabadult kegyetlen démoni mágikus energia hullámai végigsöpörtek a világon, és mostanra elérték Sylent szabad városát. A Mágusakadémia erejüktől megfosztott Mesterei eszüket vesztik. A Szent Inkvizíció, Új Tixus papságának sugallatára, gyorsan beleveti magát a reménytelen küzdelembe, hogy megpróbálja megakadályozni a világ sötétségbe és őrületbe fulladását.
A küzdelem élén Alfred Brennock, a legfőbb Főmágus áll, az egyetlen, aki járatos az ősi tanokban, és az egyetlen, aki megmentheti akadémiai diákjainak életét és ép elméjét. A Saggitel Átok erejét és befolyását használva Brennock akaratereje legnagyobb próbájával néz szembe, ahogy elmondhatatlan erejű varázslatokat alkot, misztikus lidércek légióit idézi meg, és átkel a fél világon, hogy elkeseredett kísérletet tegyen a gonosz áradat elfojtására. De nem ő az egyetlen...
Fő jellemzők:
- 15 új hadjárat-küldetés
- Egy új hős, valamint korábbi hősök visszatérése; Runic Dward Mage, Gilven, Master Brennock
- Új taktikai képzettségek, rengeteg idézés és szent törp-rúnák
- Nagy erejű új varázslatok és tárgyak, melyek drasztikusan befolyásolhatnak bármilyen taktikai helyzetet, ha jól használják őket
- BÓNUSZ küldetés, mely folytatja az „Elven Legacy” és „Fantasy Wars” hőseinek történeteit
Elven Legacy: Ranger
Marcus Rendje az elszigeteltségben töltött hosszú nyugalom után újra terjeszkedik. A hírneves erdőjárót, Corneliust bízzák meg, hogy dárdájával felfegyverkezve és felforgatói tudását latba vetve készítse fel Illis világát a Rend eljövetelére.
Új jellemzők:
Cornelius erdőjárónak egy szent lándzsa van a birtokában, mely különleges erőkkel egészíti ki támadásait. Az Elven Legacy-ben az egységek képességeit körönként csak egyszer lehetett használni; egy mozgást és egy támadást. Cornelius mostantól anélkül használhatja szent lándzsája speciális képességeit, hogy elvesztené a körét. Aktiválhat például bénító támadást, majd eldobhatja a lándzsát az ellenség felé. Az ellenséges egység nem csak a támadás sebzését fogja elszenvedni, de mozogni sem lesz képes az ellenség körében.
Továbbá:
- 16 új küldetés
- Három új hős
- Öt különleges tárgy
- 12 új varázslat
Elven Legacy: Siege
Az epikus fantasy stratégiai játék, az Elven Legacy e második hivatalos kiegészítőjében több hónap telt el azóta, hogy Marcus Rendje visszatért száműzetéséből a kontinensre, és megalapította Új Tixus királyságát.
A Saggitel tündelord vezette kitaszított tündék ismét provokációkba kezdtek, és bemerészkedtek az emberek birodalmába, ám az emberi hadseregek készen várják őket. Miután magára vonta Karel testvér, a Szent Inkvizíció rettegett lovagjának, és Cornelius erdőjáró, Új Tixus ügynökének haragját, Saggitel számíthat a bosszújukra. Milyen messzire tud Saggitel menekülni, mielőtt utolérik?
A hősök mindegyike mögött, bármi is a céljuk, hatalmas hadsereg áll. Kalandjaik során mindegyiküknek csatát kell vívnia, és ostromokat kell túlélnie a túlélésért és győzelemért folytatott küldetés során. A törpök ősi, bevehetetlen erődjei, a tündék bűvös városai, és Eolia történelmi nagyvárosai egyaránt megkapják részüket a vérontásból, és mind olyan konfliktusok helyszínei lesznek, melyek örökkön fennmaradnak majd a krónikákban.
Fő jellemzők:
- 19 új hadjárat-küldetés
- A küldetések eredményének közvetlen hatása van az azt követő küldetésekre
- Két különböző hadsereg és három új hős (Sir Karel, Inquisitor Morcius, Captain Adrian)
- Bónusz küldetés (arany fokozatú győzelmeket követően válik elérhetővé)