Az eredeti Kerbal Space Program minden idők egyik legkedveltebb játéka, és évekkel a megjelenése után nagyszabásúbb, mint valaha. Folytatását, a Kerbal Space Program 2-t az alapoktól teljesen átterveztük, hogy megfeleljen a modern és következő generációs űrkutatás kívánalmainak, miközben megtartja az első játék monumentális alapjait. Alakíts ki űrprogramot, építs nagy teljesítményű űrhajókat és navigálj hatalmas égitesteken, miközben kozmikus titkokat derítesz fel. A korai hozzáférésben megjelent KSP 2 lehetővé teszi a játékosok számára, hogy lássák a funkciókat a fejlesztés során, és visszajelzésükkel segíthessenek alakítani az izgalmas játék fejlesztését. A korai hozzáféréshez időközönként új funkciókat adunk hozzá, melyek magukkal ragadják majd a veterán és visszatérő játékosokat egyaránt, és a kerbonauták teljesen új hullámát indítja útnak e furfangos és komikus világba, amely már játékosok millióinak nyújtott szórakozást.
Ffunkciók:
- Jelentős fejlesztések a korai hozzáférés során
Szerezz helyet az első sorba, amint az új, jelentős funkciók beindulnak: új csillagrendszerek, csillagközi utazási technológiák, kolóniák, többszemélyes játék és egyebek. Légy a fejlesztési folyamat részese: küldj visszajelzést a korai hozzáférési időszak alatt, és játssz elsőként az izgalmas frissítésekkel megjelenésük pillanatában.
A Kerbal Space Program 2 életre hívja az űrrepülési szakértők teljesen új generációját, akik csak úgy mellesleg megtanulják a rakétatudomány alapjait. Új animációs oktatóanyagok, javított felhasználói felület, teljesen újjáalkotott összeszerelési és repülési kezelőfelületek segítik a veteránokat és újoncokat egyaránt kreativitásuk kipróbálásában, anélkül, hogy feláldoznánk az eredeti játék kihívásainak hangulatát.
- Testre szabható alkatrészek és új űrrepülési technológia
A Kerbal Space Program 2-ben a KSP lenyűgözően találékony alkotásai egészen új szintre emelkednek. Az új hajtóművek, alkatrészek, üzemanyagok, továbbfejlesztett variánsok, procedurális alkatrészrendszerek és egyebek új generációja jól megizzasztja majd az elragadtatott játékosokat. A feljavított jármű-összeszerelési kezelőfelület része az alkatrész-válogatás és a tervrajznézet a pontos beállítások elvégzéséhez. És természetesen új részszínezés segít, hogy sosem látott módon szabhasd testre alkotásaidat.
- Új, gazdag helyszínek várnak felfedezésre
A példátlan részletesség, változatosság és élethűség minden égitestet izgalmas úti céllá tesz. A felhők, a légköri szóródás és a vadonatúj tereprendszer együttes eredménye lélegzetelállító lesz, a talajszinttől egészen a keringési pályáig!
- Új eszközök az univerzum felfedezésének optimalizálásához
Új eszközök az univerzum felfedezésének optimalizálásához: Egyéb hatalmas új UI/UX-fejlesztések mellett most már gyorsítás közben is használhatod az időtorzítást, és könnyedén tervezhetsz összetett manővereket az új, nem impulzív manővertervező segítségével. Az új hatókör- és légköri mutatókkal nem kell többé találgatnod bolygóközi manőverezés közben!
- Magával ragadó hangdizájn és eredeti zenei anyag
A KSP 2 új szintre emeli a hangzásvilágban való elmerülést egy valódi rakétakilövés hangjai, összeszerelőcsarnok zajai és környezeti hangok élő felvételeinek, repülési széleffektusoknak, repüléskori légköri (vagy azon kívüli) effekteknek és sok egyéb zajnak köszönhetően. A KSP 2 zenei anyag is drámaian bővült Howard Mostrom eredeti muzsikájával, amelyet élő zenészekkel vettek fel.
Miért korai hozzáférés?
Mindenekelőtt azért, mert alig várjuk, hogy a játékosok építsenek, repüljenek, lezuhanjanak és újra repüljenek!
A KSP2 alappillére a király rakéták építése és repülése. Bár további funkciókat is tervezünk, mint például a kolóniák, a csillagközi utazás és a többjátékos mód, először a játékosoktól szeretnénk visszajelzéseket kapni az alapvető élményről.
Hiszünk abban, hogy a KSP2 korai hozzáféréssel történő fejlesztése végső soron lehetővé teszi számunkra, hogy egy jobb játékot építsünk a közösségünkkel folytatott támogató párbeszéd révén.
Körülbelül meddig lesz a játék korai hozzáférési szakaszban?
A KSP 2 addig marad Early Access-ben, amíg úgy nem érezzük, hogy a játék és annak teljes funkciókészlete eléri a kívánt minőségi szintet. Nézd meg a fenti ütemtervet a tervezett funkciók megjelenéséről, és kövessétek a közösségi csatornáinkat a frissítések időzítéséről szóló további információkért.
Miben fog különbözni a teljes verzió a tervek szerint az Early Access verziótól?
A KSP 2 1.0-s verziója lényegesen több funkciót fog tartalmazni, mint az Early Access verzió, például az útitervben látottakat, valamint az út során hozzáadott egyéb elemeket. Ezek közé tartozik többek között:
- Több alkatrész és a kreatívabb építkezések lehetősége.
- Több csillagrendszer és rejtett anomáliák
- Javított életminőség és beszállás, hogy még több játékos előtt táruljon fel az űr hatalmas szépsége.
- Folyamatos teljesítményjavítás és vizuális frissítések
Alig várjuk, hogy csatlakozzatok hozzánk ezen a csillagokba vezető utazáson!
Mi a korai hozzáférésű verzió jelenlegi állapota?
Az Early Access kezdeti kiadása tartalmazni fogja:
- Átalakított és vizuálisan frissített Kerbolar rendszer, felfedezésre váró égi titkokkal
- Több száz új és továbbfejlesztett alkatrész, beleértve a hajtóműveket, procedurális szárnyakat és még sok mást is.
- A járművek testreszabása kreatív festésekkel
- Továbbfejlesztett élmény az új és visszatérő játékosok számára
o Animált oktatóanyagok
o Továbbfejlesztett felhasználói felület
o Továbbfejlesztett térképnézet
- Teljesen megújult összeszerelési és repülési interfészek
- Még több felfedeznivaló a játékosok számára (nem akarunk mindent elrontani)
Más lesz a játék ára az Early Access alatt és után?
Igen, a KSP 2-t 49,99 dollárért (SRP) áruljuk majd az Early Access alatt, és várhatóan az 1.0 megjelenésekor az árat megemeljük.
Hogyan tervezitek bevonni a közösséget a fejlesztési folyamatba?
A visszajelzéseitek kulcsfontosságúak lesznek abban, hogy a KSP 2-t a lehető legjobbá tegyük, és szeretnénk hallani mindenről, ami fontos számotokra. Hatékonyak-e a bemutatók és van-e belőlük elég? Jelentős hatást gyakoroltak-e a felhasználói felület változtatásai? Pontos-e a lokalizáció?
A legfontosabb, hogy azt szeretnénk, ha a játékosok több ezer órán át játszanának. Mi tart majd benneteket játékban? A korai hozzáférés ideje alatt a KSP weboldalán lesz egy űrlap a részletes visszajelzések beküldésére. Ez a játék indítóprogramjában és a Steam oldalán is elérhető.
A fejlesztés előrehaladását a különböző közösségi csatornáinkon keresztül követheted: a KSP subreddit, a hivatalos KSP fórumok, Instagram, Twitter, TikTok és Facebook.
©2011- 2023 Take-Two Interactive Software, Inc. All rights reserved. Kerbal Space Program, Kerbal Space Program 2, Private Division, Intercept Games, and respective logos are trademarks of Take-Two Interactive Software, Inc. All rights reserved. The ratings icon is a trademark of the Entertainment Software Association. All other marks and trademarks are the property of their respective owners. All rights reserved
A termék használatának feltétele a következő, külső fél által összeállított végfelhasználói licencszerződés elfogadása: http://www.take2games.com/eula/