Új DLC érhető el
Új DLC érhető el
Frissítési megjegyzések
Live release
The 15th "Corrupted Update" - Balances paths and biomes, adds 1 new meta upgrade, 1 new rune, 3 new tactic mutations and 1 new challenge biome.
Jellemzőlista
A játékról:
Jellemzők :
- RogueVania: Egy összekötött világ folyamatos felfedezése, a rogue-lite címekre jellemző újrajátszhatósággal és az adrenalin pumpáló permadeath veszéllyel.
- Souls-lite harc: Mintára mozgó bosszok és minionok, egyedi játékmenettel rendelkező fegyverek és varázslatok. Járj sikerrel azzal amid van, és ne felejts el gurulni.
- Nem-lineáris előrehaladás: Nyiss meg új szinteket minden halálnál és fedezd fel a kastély eddig ismeretlen részeit, miközben készülsz az elkerülhetetlen bossharcokra.
- Felfedezés: Titkos szobák, rejtett járatok, bámulatos látképek. A halál az új visszatérés.
Roguelike, Rogue-lite, roguelike-like, rogueschmike! Mindegy, hogyan hívod őket, a világ találni fog egy új nevet! Ezért, örömmel ajánljuk figyelmedbe a roguelike és a metroidvania törvénytelen gyermekét, a RogueVANIA-t. No de, elég az értékesítői szöveggel, és nézzük meg közelebbről.
MetroidVaniaként mi tényleg egy fix, kézzel készített, összekapcsolt világról beszélünk. A játék egy óriási, soha se változó, szigeten helyezkedik el. Minden növény, boss és útvonal ott van a kezdetektől. Eljutni hozzájuk már egy másik történet...
Ugyanakkor, a Dead Cells-ben a halál leváltja a metroidvaniák szokásos visszatérő rendszerét. Elsőre látszólag elérhetetlen ösvények fogják szegélyezni utad, de a válaszokat ezekhez a rejtvényekhez a sziget felfedezésével fognak megkapni. Legyen az egy kulcs, egy új akrobatikus képesség vagy elfeledett varázslat. Miután felfedted, eme tudás veled marad, lehetőséget adva arra, hogy új utakon érd el a célod. Unod már a bűzlő csatornákat? Akkor irány a bástya, egy kis friss levegőért! A képességeid, játékstílusod és persze a talált tárgyak fogják megszabni az utad.
Továbbá, mint azt a "RogueVania" kifejezés (nem is annyira) burkoltan üzeni, elég komoly befolyást mért ránk a közelmúlt roguelite áradat. Amikor nincsenek checkpointok amik megmentenének a hibáidtól, az adrenalin az egekbe szökik. És amikor veszítés, az bizony fájni fog, így mindenképp élve kell maradnod. Ahelyett, hogy a klasszikus memorizálásra alapoznál a pálya és az ellenségek elhelyezését illetően, a procedurális generálás a megérzéseid, reflexed és az alkalmazkodó képességed fogja díjazni.
Mindezekkel, tisztában vagyunk, hogy a "procedurális generálás" olyan baljós képeket jelenít meg sok játékosban mint a rossz pályatervezés és unalmas játékmenet. Így mi egy hibrid megoldást választottunk, ahol minden menet egy figyelmesen megtervezett szint "halmaz" válogatás. A terv az, hogy egy minden apró részletig megtervezett világ érzését adjuk, miközben minden alkalommal egy új élményt tudunk nyújtani a játékosnak.
Viszont ne gondold, hogy könnyű kis séta lesz. Minta alapján harcoló szörnyek és kihívást jelentő boss harcok során fogod megtanulni, melyik harcot válaszd és hogyan válj egyre erősebbé. Minden fegyvernek megvan a saját tulajdonsága és a gurulás, kitérés egyre természetesebb lesz ahogyan megtanulod kezelni a szörnyek tömegét, amik elnyomnak minden felkészületlent. A "nehéz, de sportszerű" érzést szeretnénk megvalósítani.
Elfáradtál az erőszaktól és haláltól? Fedezd fel kicsit a helyet, sétálj egyet, élvezd a bástyákból való kilátást, találj titkos szobákat. Thomas és Gwen, a művészeink, egy lehetőséget se szalasztanak el, hogy lenyűgözzenek a pixelart tudásukkal, és egy felfedezésre érdemes világok alkossanak. Talán még a világ történelméről is megismersz egy kicsit, ki tudja?